🏅 Potrošač meseca – mart 2025.

Nepravedno povećanje cene putovanja – potrošač se izborio za svoja prava!

Naš potrošač meseca suočio se sa pokušajem nepravedne izmene ugovora od strane turističke agencije. Nakon što je sklopio ugovor za turistički aranžman sa prevozom, agencija ga je obavestila da je u pitanju “tehnička greška” i da ponuđena cena zapravo ne uključuje prevoz. Potrošaču je ponuđeno da plati višu cenu ili da odustane od putovanja.

Zahvaljujući poznavanju svojih prava i podršci našeg tima, potrošač je istakao da je ugovor pravosnažno zaključen sa jasno navedenom cenom i uslugama, te da agencija nema pravo na jednostranu izmenu. Pozivajući se na Zakon o obligacionim odnosima, Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o turizmu, potrošač je zahtevao ispunjenje ugovora pod prvobitnim uslovima.

Agencija je na kraju pristala da ispoštuje ugovorenu cenu sa prevozom.

📌 Ovaj slučaj još jednom potvrđuje koliko je važno da potrošači budu informisani i uporni u zaštiti svojih prava. Čestitamo našem potrošaču na istrajnosti i pravnoj pismenosti!

Leave a Reply