U okviru Programa „Unapređenim mehanizmima do efikasnije zaštite potrošača“ Udruženje za zaštitu prava potrošača „Prosperitet“ Novi Sad održalo je onlajn okrugli sto na temu: „Zadovoljan potrošač u uređenoj komunalnoj privredi “ uz podršku Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija. Na okruglom stolu su učestvovali predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstva energetike i rudarstva, predstavnici lokalne samouprave i komunalnih preduzeća, kao i kolege iz drugih udruženja za zaštitu potrošača.
Cilj održavanja okruglog stola je širenje znanja i dobrih praksi u zaštiti potrošača kod usluga od opšteg ekonomskog interesa. Takođe jedan od bitnih ciljeva je unapređenje komunikacije i uzajamne saradnje između ključnih aktera u ovoj oblasti.
Na ovom onlajn događaju najpre smo predstaviti uslove koji su potrebni za razvoj komunalnog sektora, Zakone, strategije i institucije, potom Izveštaj o postojećem stanju baziran na istraživanjima i analizama koje je sprovelo udruženje „Prosperitet“ nakon čega je otvorena debata. Razmena iskustva iz prakse, komentari, sugestije i preporuke svih relevantnih aktera na ovom onlajn događaju, pružili su vredne inpute za unapređenje stanja u ovoj oblasti, stavljen je akcenat na probleme na koje je potrebno dodatno obratiti pažnju.
EMISIJA PRVI DEO: https://www.youtube.com/watch?v=AKtTJ0dlo04
EMISIJA DRUGI DEO: https://www.youtube.com/watch?v=gSK3NawEiu4