
Upornost se isplati!
Naša junakinja meseca javila nam se jer je želela da odustane od kupovine medaljona – ne samo zato što se predomislila, već zato što joj je stigao pogrešan proizvod. Medaljon je naručen putem telefona, pa nije imala pisani dokaz o sadržaju porudžbine.
Savetovali smo je da pokrene postupak jednostranog odustanka od kupovine u zakonskom roku od 14 dana. Poslala je obrazac za odustanak preporučenom poštom sa povratnicom, i pomoću broja pošiljke danima smo zajedno pratili njen status – koji se više od nedelju dana nije menjao.
Zbog mogućnosti da trgovac ne primi obrazac na vreme, savetovali smo je da pošalje i sam proizvod, kako ne bi propustila rok za vraćanje robe.
Nakon par dana, trgovac je kontaktirao potrošača tvrdeći da je stigao samo proizvod, ali ne i obrazac. Međutim, na sajtu Pošte jasno je stajalo da je i obrazac za odustanak dostavljen trgovcu. Naš predstavnik je kontaktirao trgovca, izneo sve činjenice – i trgovac je nakon toga prihvatio odustanak i izvršio povraćaj novca.
Ali tu nije kraj! Pošto je pošiljka kasnila, potrošač je – po našem savetu – uložila zahtev za naknadu štete Pošti i dobila trostruki iznos poštarine.
👏 Upornost potrošača i pravovremena pravna pomoć našeg udruženja doveli su do potpunog uspeha!