„Ista cena dok traje ugovor“ – marketinški trik ili iskrena namera?

Početkom aprila, operator A1 Srbija počeo je da reklamira nove postpejd pakete uz promotivnu poruku: „Ista cena dok traje ugovorna obaveza“. Ovaj potez usledio je nakon višemesečnih negodovanja potrošača, izazvanih povećanjem cena kod drugih operatora, koje je, iako zakonski dozvoljeno, sprovođeno na netransparentan način i dovelo do brojnih žalbi i zahteva za raskid ugovora.

Podržavamo svaki pokušaj da se korisnicima ponude pošteniji uslovi – ali uz oprez i kritičko razmatranje. Jer, ono što korisnici treba da znaju jeste sledeće:

– Da bi korisnici A1 imali garantovanu cenu tokom trajanja ugovora, potrebno je da prilikom potpisivanja ugovora unesu promo kod sa sajta.

– Ova pogodnost ne važi automatski za sve korisnike, niti za one koji su već u ugovornom odnosu.
– Stari korisnici, bez aktivne promocije, i dalje su izloženi mogućnosti povećanja cena, kao i kod drugih operatora.

Zato postavljamo važno pitanje: Da li je ovo korak ka zaštiti potrošača ili marketinška strategija kojom se privlače nezadovoljni korisnici konkurencije?

Ako A1 zaista želi da se pozicionira kao drugačiji operator – sa stabilnim i transparentnim cenama – pozivamo ih da javno i jasno saopšte da neće povećavati cene ni novim, ni postojećim korisnicima, bez uslovljavanja promotivnim kodovima ili akcijama.

Pozivamo sve korisnike da nam se jave ukoliko dođe do promene uslova pod sloganom „ista cena“ kako bismo nastavili da pratimo primenu ove kampanje u praksi.

Konačno, pozivamo i ostale operatore da slede ovaj primer, ali na dosledan i pravičan način – kroz ugovore sa jasno garantovanom cenom za sve korisnike, a ne kroz privremene promocije.

Potrošači zaslužuju doslednost, transparentnost i poštovanje.


Mi ćemo, kao i do sada, nastaviti da budno pratimo tržište i branimo njihova prava.

Leave a Reply