POTROŠAČI SNOSE POSLEDICE NEISPORUČIVANJA RAČUNA Veliki broj potrošača iz Novog Sada su nam se javljali zbog nedostavljanja računa za usluge Informatike i EPS-a.Kontaktirali smo Informatiku i Elektrodistribuciju koji su naveli da su računi na vreme predati JP „Pošta“ na dostavljenje potrošačima. Naši pokušaji da kontaktiramo JP“Pošta“ su bili bezuspešni.Ukoliko vam nisu ispostavljeni računi, kopiju decembarskih računa za Informatiku možete dobiti putem email-a moji.racuni@nsinfo.co.rs ili u najbližoj poslovnici JK Informatika, a račune za EPS http://www.eps.rs/cir/snabdevanje/Pages/uvid-u-racun.aspx sa ED brojem, na šalteru nadležne JP EPS lično, telefonom 0800-111-202Da li su vama dostavljeni računi? Kakva su vaša iskustva sa JP Pošta? Molimo podelite ovo Share this content Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window Opens in a new window Leave a Reply Cancel replyCommentEnter your name or username to comment Enter your email address to comment Enter your website URL (optional)