– Nemate pravo da se predomislite nakon kupovine u prodavnici, jedini način da vratite saobrazan proizvod jeste da vam trgovac to dozvoli – za mogućnost i uslove vraćanja saobraznog proizvoda raspitajte se prilikom kupovine
– Ukoliko je proizvod koji kupite tokom trajanja akcije nesaobrazan (postoji neki problem) morate uložiti reklamaciju na mestu kupovine i na odgovor sačekati 8 dana, retko koji trgovac će zamenu ili povraćaj novca izvršiti na licu mesta
– Zbog povećanog obima posla tokom trajanja Crnog petka veoma je česta pojava da isporuka proizvoda kasni
– Takođe zbog velikog obima posla često se dešava da sajtovi za online kupovinu nisu ažurirani te stoji da je proizvod po sniženoj ceni na legeru , a u stvarnosti on je već rasprodat
– Pregledajte proizvod pre nego što potpišete da ste ga preuzeli, ukoliko postoji fizičko oštećenje odbijte prijem, a ako kasnije uočite oštećenje isto prijavite trgovcu u roku od 24h (interni rok određenih kompanija – nije propisan zakonom)
– Ako postoji oštećenje na ambalaži odbijte prijem proizvoda