Edukacija za trgovce – Razumeti potrošača, graditi poverenje

Zašto je edukacija o potrošačkim pravima važna za vas?

U dinamičnom poslovnom okruženju, uspešni trgovci znaju da je dobar odnos sa potrošačima ključ poverenja i lojalnosti. Edukovan trgovac:

  • efikasno rešava reklamacije,
  • izbegava kazne i prekršaje,
  • gradi reputaciju odgovornog i zakonitog poslovanja.

Naša misija je da vam pružimo podršku, razjasnimo zakonske obaveze i ponudimo praktična rešenja koja će vam olakšati rad sa potrošačima.

Kome je namenjeno?

  • Malim i srednjim preduzećima
  • Preduzetnicima i trgovinama
  • E-prodavnicama i digitalnim platformama
  • Timovima za korisničku podršku i reklamacije
  • Zainteresovanim pravnicima i menadžerima

Vaš partner u usklađenom poslovanju

Udruženje Prosperitet je tu da vam pomogne da budete usklađeni sa zakonom, izbegnete rizike, i istovremeno poboljšate odnos sa potrošačima.

Zajedno gradimo kulturu odgovorne trgovine.

📩 Zakažite konsultaciju ili prijavite tim na edukaciju

Kontaktirajte nas putem mejla: prosperitet.ns@gmail.com
ili nas pozovite na: 021/300 38 65