Edukacija za trgovce – Razumeti potrošača, graditi poverenje

Zašto je edukacija o potrošačkim pravima važna za vas?
U dinamičnom poslovnom okruženju, uspešni trgovci znaju da je dobar odnos sa potrošačima ključ poverenja i lojalnosti. Edukovan trgovac:
- efikasno rešava reklamacije,
- izbegava kazne i prekršaje,
- gradi reputaciju odgovornog i zakonitog poslovanja.
Naša misija je da vam pružimo podršku, razjasnimo zakonske obaveze i ponudimo praktična rešenja koja će vam olakšati rad sa potrošačima.
Kome je namenjeno?
- Malim i srednjim preduzećima
- Preduzetnicima i trgovinama
- E-prodavnicama i digitalnim platformama
- Timovima za korisničku podršku i reklamacije
- Zainteresovanim pravnicima i menadžerima
Vaš partner u usklađenom poslovanju
Udruženje Prosperitet je tu da vam pomogne da budete usklađeni sa zakonom, izbegnete rizike, i istovremeno poboljšate odnos sa potrošačima.
Zajedno gradimo kulturu odgovorne trgovine.
📩 Zakažite konsultaciju ili prijavite tim na edukaciju
Kontaktirajte nas putem mejla: prosperitet.ns@gmail.com
ili nas pozovite na: 021/300 38 65